Postcolonial properties: 15 years of interactivity
2020
Příspěvek ke skupinové on-line výstavě Archaeological dreams: Cheating damage, kterou uspořádal Ateliér Environment ve spolupráci s náhodným generátorem názvů výstav.
Ke svému dílu bych rád řekl, že jsem jej našel, když jsem v Ikea tašce ve svém pokoji hledal filtr, abych si mohl ubalit a následně vykouřit cigaretu. Filtr jsem nenašel, proto jsem ho musel vytvořit z utrhnutého kousku skicáku, na který si běžně kreslím. Z cigarety se mi udělalo poměrně nevolno a následně jsem tedy šel do trafiky, abych si zakoupil standardní filtry. Cestou do trafiky jsem potkal Barboru Bažantovou a její fenu Kojot. Krátce jsme pohovořili mj. o tom, že se blíží 9. dubna, kdy má svátek Dušan.
Tolik k okolnostem/vzniku/nalezení díla, o kterém mohu minimálně prohlásit, že jsem jeho autorem. Spojení obrázku a názvu, jehož možné významy jsem se rozhodl aktivně ignorovat, vyjadřuje mé pocity z většiny výstav současného umění, kterých jsem se zúčastnil za poslední cca 19 měsíců.
Viz též: